..

trodde allt skulle bli bättre idag, att igår var bara en dålig start.
jag trodde det skulle bli ännu bättre idag.
jag orkar inte rikigt tänka på vad jag ska göra.
jag gör det som kommer. .

kanske kommer allting bli ett stort jävla misstag, eller så blir det super bra!
jag vet inte, jag vet inte vart känslorna finns idag, inte igår, jag vet inte vart jag har dom!

Jag vill inte göra misstag, vet inte vart det slutar, med dig ser jag ett liv i en evighet,
med en annan ser jag bara kärlek men ingen evighet.

jag vill inte göra misstag, kanske jag förlorar dig helt.
Jag vet inte vart jag ska, vad jag vill, vad jag ska göra.

Idag är den en dåligt dag, jag som hoppades på att det skulle bli en bra dag. .
men nej, inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0