framtiden ligger i mina händer..


Längtar tills snön är borta här ifrån, så vi kan börja rida ute. .
Amalia var så snäll nu, så nu ska jag rida A lite, eftersom Amalia är en dressyr ryttare så skulle jag ta henne i hoppningen.. :) Så bra att jag inte gjorde mig av med allting hihi.
Inom 1månad ska vi i alla fall ha suttit på Ceron, (3åringen) han har varit så duktig den lilla snyggingen.

Sen när A åker vet jag inte, har ju Ceron att hålla på med, men ingeting.. Så amalia skulle kolla runt lite hästar,
som jag kunde ha till tillridning (så som hon har) eller "foder" beror på.
Ändå jag flyttar med så... Fast är ju egentligen hemma på vardagarna ju. Men vi får se:)

sjukt jäkla glad över att amalia kom till stallet hööh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0