..





raderat


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller inte med dig. Jag är oerhört glad att din mamma träffade nuvarande man och fick en trygghet, lugn och ro, och även för dig och din bror. Du bygger upp en fantasibild av din pappa och tror att allting hade varit annorlunda om han levt. Alla har sina fel och brister, men så mycket som din styvpappa ställt upp för dig i alla år och slitit häcken av sig är helt otroligt!Så även din mamma, Och du bara utnyttjar det. Du bara begär och begär och begär, och när de säger nej beter du dig som en bortskämd snorunge. Du blir aldrig nöjd. Var glad över det du har, det kan lätt försvinna. Jag blir ledsen och chockad av att läsa det du skriver. Hur kan du? En fantastisk mamma som gjort allt för dig, tyvärr i mina ögon har hon gjort alldeles för mycket, offrat så mycket av sig själv för att du ska bli tillfredsställd, så även din styvpappa. Jag förstår att du inte mår speciellt bra, men lite skam i kroppen får du ha Rebecka. Väx upp och skärp dig! Är din mamma och styvpappa bara ett kassaskrin? när skrinet är öppet då duger de! Nej, jag hoppas de står på sig och börjar tänka på sig själv lite. Det är dom väl värda!

/Anna

2010-03-14 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0