We all became friends....



Har precis kommet hem efter en lång dag både i skolan, sedan gick jag, armir, my & lasan
och handlade lite smått, så har varit en lång dag.
Inatt var det inte mycket sömn, så jag är helt överspidad... jobbigt, men får väl ta det..

Vill bara skriva så mycket, men jag kan inte... Ingeting, allt är bara så fel.

Jag vill vända på allt, jag vill bara försvinna bort,
bort från detta hus, bort från dig, bort från allt, bort från världen....
jag vill känna mig älskad, o det gör jag inte idag, inte alls. fyfan.

Helvetes jävla skit... jag är ett jävla offer!


Lämna mig för att dö, lämna mig för att svälta ihjäl, lämna mig blodig, lämna mig bara här på golvet,
låt mig dö .. Låt mig slippa mitt lidande.


jag hatar allt, jag hatar allt.


man kan inte se insidan........ utan på ser jag ut som alla andra...
där inne är allt itu, .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0