walking in memphis...

http://www.youtube.com/watch?v=prTsrQvtkOA - Calle Kristiansson

den ända låt som får mig att drömma mig bort från allt..




Fan vad jag känner mig så jäkla oälskad, obetydlig, otillräcklig...
känner mig som fan idag bara man kom hem... Hatar denna känsla.
Liksom hur kul är det att höra från en person "är du säker att det är bara jag som kommer sakna dig!"
ja, jag tar inte åt mig från en alkis som dig, jag tar inte åt mig från någon alls, men fan det svider en bit i hjärtat..
Speciellt tanken på att personen måste man få stå ut med, om jag hade fått välja, hade h*n varit ute ur mitt liv för länge sedan..... men jag får väl ta o lära mig att stå ut med h*n i flera år till.
Jag försöker lägga på mitt fejkade smile, försöker vara glad, jag försöker att stå ut med hatet inom mig mot "det".
För ibland funderar jag på vad du verkligen har inom pannbenet..

du är vuxen, du ska inte ta åt dig lika lätt som mig, men när du använder ord som sårar en, det får en att må skit kasst! Jag längtar tills jag inte är här längre, för här är jag som oälskad, här är jag ingeting...
den här känsla har jag... inom mig....

Jag har alltid haft en dröm, en underbar familj, där bara kärlek fanns, där all lycka fanns, där all ro, sömn, trygghet existerade, här finns ingeting...
Jag kan drömma om att jag finns hos min pappa istället för här, jag kan drömma om att vi var en hel familj,
vi är inte hel längre, det har vi inte varit på ett tag.. Och vi kommer aldrig bli det längre..
Det finns ingeting att bygga på, inte för mig.
Jag ska ha min egna familj, där ska inte detta hatet finns mot någon person, där ska vi kunna älska varandra,
där ska vi inte behandla varandra så som vi gör här..

denna familj blev krossad för länge sedan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0