time to sleep...

Har pluggat religion hela dagen, äntligen färdig!
det ska lämnas in imorgon så tur att jag hann :) men jag är duktig i skolan när jag tar tag i allting. :)

Men nu ska jag stänga min dator, sedan gå in och lägga mig hos mammi, eftersom min storebror sover hemma nu för han renoverar sin lägenhet så måste han sova här... .Så får ge min säng till honom inatt.
Så ikväll blir det massa tjejsnack med mammi.

Imorgon är det en lång dag i skolan, tråkigt värre!
och på torsdag ska vi på sälvandring.... åter i år igen med skolan!
Får göra det bästa av allting.

ska försöka att springa ner till stan imorgon med, testa nya jeans, måste verkligen ha nya!!
och mina drömskor med, 8mm klack... oh, jag blir så sexig.


godnatt!:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0