sälvandring i Falsterbo

I torsdes så var vi bf, 2orna & vi 3or ute på sälvandring i Falsterbo,
vi gick en lång runda, eftersom vi ville se sälarna, men efter ett tag fick jag 2 jäkla stora blåser på fötterna så jag satt mig och fottade lite eftersom jag hade min bigga kamera med mig, helt plötsligt ser man en säl, huvudet i vattnet, så jag fottade fick massor av bilder på det....
Men jag har inte lagt över dom bilderna än, kommer massor snart. .

har lite på mobilen som vi tog...

Min fina bästaste My i bilen påväg till falsterbo..



Bästisen Armir, my's fina sambo ;)


My & armir



bästis my



dom är en av mina bästa närmsta  vänner & det är jag glad över.
Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0