jag minns dom 3 orden du sa till mig..

.... det kommer jag aldrig att glömma, jag kommer aldrig glömma den dagen det blev vi..
vi två.

Vi lovade att alltid att hålla ihop, det kommer vi göra, vi två ska bli gamla tillsammans.
Förlåt för mina misstag, förlåt för alla ord, förlåt för att jag har behandlat dig illa,
jag inser nu, jag har världens finaste pojkvän, jag kan inte finna en bättre familj,
jag kan inte finna någon bättre..... du vet vad jag känner för dig min älskling.

vi två, för alltid . . Jag vet det ... jag vet att det är dig jag vill leva med nu & för alltid..

jag ska hålla mitt ord, jag ska hålla varena ord tillsammans med dig.

lämna aldrig mig, lämna inte mig när allt blir som svårast, lova mig att finnas där i all evighet,
lova mig att älska mig ändå du hatar mig.. kan du lova?
- jag lovar.
jag kommer lova dig en evig kärlek, jag kan lova dig, en evig tro av kärlek,
jag kan lova dig alla mina ord, du har mitt ord, du har min tro,
jag älskar dig.


jag älskar dig så mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0