En vän finns där, i alla lägen..♥

det är en vän jag alltid har haft, i alla lägen... Både i svåra, jobbiga & lyckliga tider!
Det är Siri, min fina Siri.
Jag är glad över att ha henne, jag är glad över alla stunder med henne.

Jag bara saknar, saknar tiden då det bara var vi, vi två.
Vi var tillsammans, 24/7, hela tiden... Varje dag. Det var vi, vi två igenom allt.
Fan jag saknar tiderna, tiderna med dig hjärtat.

Men jag kommer aldrig glömma oss, aldrig aldrig aldrig!!

Vi har sagt för alltid, o det är för alltid.
Vi två, bästa vänner, vi två, vi två i alla lägen!!!






Har haft en härligt dag med Siri, helt underbart faktiskt!
Synd att man inte gör detta varje dag hela tiden :( Saknar det så mycket!!
Men på lördag drar vi till TRF, Siri ska träna för Linda... Markarbete!
Kanske då vet jag hur det blir med dom som är intresserade... Dom skulle ju höra av sig!
Annars är det tävling för Siri & Divas del, det ser jag fram emot, :)

Gick faktiskt helt bra idag, bättre än vad jag trodde :)
Siri kan nu sitta i hennes galopp (höhöhöhö.) ;) Diva lyssnar jätte bra och sånt,
så tävlingarna ser vi fram emot :) Ska bli kul, vi ser hur det går på Fredag när hon kommer o rider henne igen,
kanske kan ta något skutt, hoppas bara på att paddocken är bättre isf.. Annars broddar jag bara henne.
Efter ridningen blev det bara pratstund och kolla lite hundar och åt lite..
Sen drog min lilla vän hemmåt, o nu sitter jag här och försöker lägga in bilder...




Nu ska jag städa mitt rum innan mammi kommer hem, sedan blir det lite läxa imorgon är det redovisning,
hoppas att alla i gruppen är där isf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0