and it's over now.........

har precis kommet in, har varit hos Elin har ridet eftersom det var spekulanter på diva :)
dom var väldigt possitiva, tyckte om henne och allt :)Hon red henne faktiskt ganska bra så det är ju skönt.
Men dom skulle höra av sig, :))

Nu ska jag snart fixa mig, sedan ska vi iväg på fest.......




jag orkar inte bry mig längre, detta var dömt till att misslyckas...
jag ber nu om en vänskap, en vänskap som håller hårt, jag älskar dig,
jag älskar dig så mycket att jag inte kan leva utan dig. ..
jag lovar. Du var mitt allt.




Igår hade jag leende på läpparna, fyfan vad  härligt.
jag var verkligen sjukt glad & full, kanske skulle ha varit de varje dag...



min bästis och jag. :) Fyfan jag vill göra om allting igen,igen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0