äkta kärlek rostar aldrig...



Snart är det 1½år tillsammans, vi har redan klarat allt som har varit emot oss,
vi har kämpat tillsammans, men ibland har vi gett upp, då har vi fått hjälp att klara oss ur alla dessa problem..
Vi har redan visat alla att vi är tillsammans, att det är vi som är ett par..
Ingen trodde mig när jag sa att jag hade "funnit mitt livs kärlek" alla trodde det skulle vara över om 1månad,
jag visste redan då att dom hade fel, jag visste att dom skulle ha fel..

Jag är så glad över att jag har dig, jag är så lycklig över att vara med dig.
min fina pojkvän.

Många tycker det är fel att ha ett förhållande nu för att man är ung,
jag tycker inte det spelar någon roll, jag har upptäckt allt annat, varför inte bara få leva med mannen i mitt liv?
varför måste jag ut o dejta andra, när jag är kär i en ända person, varför?

Varför måste ja gå ut o festa varje helg när jag inte vill? - om jag inte gör det är jag en toffel..
om jag inte umgås varje helg med mina vänner är jag en toffel,
om jag inte super skallen av mig är jag en toffel,
jag är en toffel om jag umgås med min pojkvän,
jag är en toffel om jag inte dricker på en fest. .

jag är en toffel i alla lägen..

Men jag är glad att jag inte super skallen av mig, jag är stolt över att jag inte dricker,
jag umgås gärna med mina vänner, men inte varje dag, inte varje helg..
Jag älskar att umgås med mina vänner, jag hade gärna haft mer tid till mina vänner,
snart har jag ännu mer tid!!

Jag vill inte förlora några vänner alls. Men många har gått för jag hatar att festa.
Många bara vänder ryggen emot, jag har vuxet upp och slutat supat skallen av mig,
jag har slutat knulla runt på varje fest, jag har slutat att strula runt.
Jag hatar mitt gammla liv,

jag älskar mitt nya, mitt nya liv som jag har levt i 1½år, jag älskar det!


Bra att man inte ser vad det står på smset ;) Gissa själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1.Vad är det värsta som har hänt dig?



2.Du verkar vara helt öppen i din blogg är du inte rädd att du sårar dom du skriver om?

2010-01-31 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0