29 Jan!


Igen skola idag, somnade tidigt igår men vaknade o sedan var jag uppe hela natten.
Orkar ingeting!!!!!!!!

Blir sur på allting, vi har fått en tid den 1Feb Vet.Besiktning men har ingen bil!!
JÄVLA SKROTHÖGS BIL!!! Och ingen jäkla människa som ska köra,
eftersom P är dum i huvudet som inte kan ställa upp o mamma inte kan köra så ja.
Då får man väl skritta dit med sin häst då alltså?!

Och ett argument man får "är det inte dom som ska fixa detta"
men grattis, tänk - När vi köpte Diva så fixade DOM det, men vi betalade. Så ja,
vi ska fixa detta!!!!!!!!! Korkade människor.

Jag är så jävla sur, arg. Ooooooh. Idioter.
Jag ska ha den tiden, o jag ska dit, idioter. gash.
jaja. Jag bryr mig inte. Fixar fan detta själv.

En jävla fucking gång som jag verkligen behöver hjälp så kan man inte få hjälp!!!!
idiot. Ni ska fan inte åka med när jag lämnar min häst!!

Så jävla sur.

Kommentarer
Postat av: En stolt mamma till Rebecka

Jag blir lite ledsen!

2010-01-29 @ 14:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0