28 Jan!

Igår fick jag ett medelande, ett medelande som skulle förändra mitt liv..
min häst är såld, hon är såld, hon kommer snart inte vara min.

Jag kan dra mig ur detta, men jag vill inte, jag vill inte förstöra detta.
Hon förtjänar det bästa, det ska hon få.

Hon kommer åka till Hässleholm den 7Feb, då kommer jag förlora henne.

Hon kommer åka till en dam, som har barn o storgård, ett stall till rehabilitera hästar,
hon rider msv, hon ska tävla i dressyr med min älskling, sedan ska hon användas för avel.
Det tror jag att min prinsessa kommer tycka om detta.
hon kommer trivas,
hon kommer bli lycklig igen,
hon kommer att bli så fin.


Nu ska jag till skolan, jag måste... jag måste försöka att ta upp mitt liv,
men hur ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0