25 Jan!

ohoh, hemma från skolan nu efter lång dag!! Men vi började sent idag härligt! :)
Lite längre sovmorgon i alla fall, men baby skjusade mig hem till my så jag tog bussen därifrån istället :)!

Igår hade vi en mysig kväll med bästisarna, my & armir, jäkligt trevligt! :)
vi såg på skräkisar, o åt godis,var inte hemma förrens halv 12 på natten. . Sen blev det att sova!!

Väntar på ett viktigt samtal, var en som tittade på hjärtat mitt, o jag verkligen hoppas att hon tar henne,
men som hon sa innan hon red henne " jag vet redan att jag vill ha henne" jag blev både glad o ledsen, men det är för min prinsessa bästa, så ja :) hon verkar super bra, men jag vill inte skriva upp allt, eftersom ingeting är bestämt, men får ju hålla tummarna!!

Nu ska jag titta på the hills, o spela tetris på facebook ;)
laddar väl upp lite bilder ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0