20 Jan!


Har varit hemma nu ett tag slutade som sagt sent, var hemma vid 5. . Ute och pussade på min fina flicka.. A hade ridet henne lite idag, skönt så hon inte bara står, guud så lugn o snäll min lilla flicka har blivet!!:)
Snackat med S som kanske ska ha Diva för att träna & tävla, så då kommer Diva öka i pris, alltså om man är smart köper  man henne nu och sedan säljer henne för mer ;) Men hästfolk är som dom är :)hihih.
Bara glad över att ha en stund med henne, men jag måste prioritera vissa saker, alltså måste jag sälja hjärtat mitt!!


Så nu får jag hålla tummarna att planerna går som det ska, för ikväll får jag lite bättre svar :)




En liten bit av mig, & en fin bästa vän My.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0