18 jan!!


hejsan!

Kommet hem från skolan nu för en stund sedan, gick verkligen en lång dag.
Men fick mycket gjort ändå :)

känner för att ta tag i skolan, o verkligen satsa på skolan så jag kan få bra betyg :)
Mitt barn ska inte ha en mamma som har ig i alla betyg, jag ska vara en bra förebild för mina barn :)
så jag ska fixa till allting... Ska ju gå ett fjärde år så jag får bättre betyg!

Men känns i alla fall skönt att fixa till allting, det är ju snart studenten. :D Längtar!!!

Jag mår så himla bra idag, o det är verkligen skönt!!!


j.ingvarsson i will never stop loving you <3


vi ska flytta ihop om  bara 3månader så skönt att äntligen kunna fixa våra problem, så att vi inte bygger på fler o fler problem...
Många tycker jag gör ett misstag att redan flytta ihop, men vi har snart varit tillsammans i 1½år, och om det känns rätt varför inte chansa? Livet är kort, o underbart!!!! Man måste ta risker, jag känner att vi kommer klara detta. :) Det är det som räknas!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tidigt o dömmt att misslyckas! Ni bråkar ju ALLTID, lär ju snarare bli värre när ni e tvngna att umgås 24/7 :S

2010-01-18 @ 19:07:14
Postat av: En stolt mamma till Rebecka

Håll flabben på dig, den anonyme jävel! Vågar du inte stå för dinaåsikter!

2010-01-19 @ 17:52:08
Postat av: Kim

Tycker du gör rätt som fäljer vad du vill. Jag kan ju erkänna att jag och min sambo flyttade ihop bara efter ett par månader. Och visst har vi våra bråk men de ingår i ett förhållande:)

Nu efter ca 1½år väntar vi vårt första barn också. Vi fick reda på att ja va gravid när vi vart tillsammans i nästan ett år.

Lycka till:)

2010-01-20 @ 12:59:40
URL: http://onebabyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0