050715♥

jag kommer aldrig glömma oss, jag kommer aldrig glömma dig,
jag kommer aldrig låta min kärlek försvinna från dig,
jag kommer aldrig låta någon behandla dig illa,
jag kommer aldrig låta dig känna dig sviken,
jag kommer aldrig låta dig glömma mig,
jag kommer älska dig i all evighet,
jag kommer älska dig, varje minut,varje sekund, varje år,varje månad..

jag kommer aldrig glömma dig,
5år skulle de ha varit i Juli, 5år, du har varit min i så många år,
jag glömmer aldrig den dagen då du kom till mig,
jag glömmer aldrig den dagen du blev min.

förlåt för alla mina misstag, förlåt för allt jag har gjort.
Jag kommer aldrig klarara detta utan dig,




du är snart inte min längre, snart är du någonannas, någon som kommer uppskatta dig.
Någon som kommer älska dig, någon som kommer ta hand om dig varje dag.
förlåt för allt.



Min Diva, min fina diva.


7Feb är du inte min längre, då är du någon annans, någon som kommer ta hand om dig.
7Feb kommer vara slutet på allt, slutet på mitt liv,
mitt liv kommer försvinna för gott..
7Feb kommer jag minnas i hela mitt liv, för då förlorade jag allt.
7Feb kommer jag minnas för det var då jag förlorade min bästa vän, mitt allt, mitt liv,
min värld, mitt hjärta
.
7Feb var den sista dagen i mitt liv då jag var hel.
7Feb var slutet på en saga som har varit så underbar.
7Feb är slutet på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0