Svar på tal!

Anonym om Dagens stil!:
Haha är det så du ser ut?!? Du är fan lika ful som Jennii är hahahaha x)
IP: 90.231.143.133

- Jaja, bara för du är så jävla ful själv, så skiter jag i vilket ;)
hänger väl inte precis på utseendet, så lilla vännen! Växupp,
du ska ju bli mamma, då borde du växa upp och beete dig lite mer vuxen.

Anonym om Svar.:
Förstår inte varför du går och skryter att du har blivit våldtagen? Det gör man inte om man inte är psykiskt sjuk. Herregud människa!
IP: 90.231.143.133

- Går jag och skryter om det? Nej det gör jag verkligen inte, jag skriver av mig.
Därför jag har blogg? för att inte hålla allt inombords, du kanske borde bli våltagen själv så kommer du nog själv inse att du inte klara av att hålla allt inombords! Och jag är "psykiskt sjuk" jag har, depration,ångest mm!


Kommentarer
Postat av: En stolt mamma till Rebecka

Du anonyme som skriver, är du såå feg att du inte vågar stå för dina åsikter...fege lille skit!!! Det är faktsikt min älskade dotter som den här bloggen handlar om ochdet är tufft av henne och gå ut och berätta om ett sånt här trauma som våldtäkt. En del människor mår faktiskt bra av att snacka och skriva av sig, det är en terapi!

2010-02-04 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0