Svar!

ida om Svar.:
tycker det är riktigt starkt av dig att du kan snacka om det som har hänt och typ gå vidare eller vad man ska säga, självklart är det ingenting man glömmer, men ändå, känner en tjej som blev de, än idag mår hon inte bra, hur e det med dig annars då? :)

sv; Tack så mycket! :)
Trodde aldrig att jag var såhär stark egentligen, men det är jag nog efter all stöd jag har fått från vänner & familj, jag mådde jätte dåligt när jag inte berättade för någon, men nu mår jag faktiskt rikigt bra, varje gång jag mår dåligt över det som har  hänt så skriver/patar jag om det.. För då mår jag mycket bättre efteråt!
Jag tror det är viktigt att skriva/prata av sig allting när det är som svårast, jag själv tror faktsikt inte på att man klarar något helt själv, man behöver mycket stöd av alla i sin närhet om man ska klara något sånt,
det är ingen lätt väg, men man klarar det :)

Jag hoppas att din vän får den hjälp jag fick, hoppas att du är en vän till henne som lyssnar, för det behöver hon, någon som lyssnar på henne & stöttar henne genom detta.
Jag gick till en kurator ett långtag efter det hade hänt, o det har hjälpt mig otroligt mycket! :)

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-02-06 @ 21:24:16
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv; Hejsan!

Ja det har jag haft, hoppas du har haft en bra dag :)!

Tack så mycket!

2010-02-07 @ 08:40:38
URL: http://rebeckaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0