man ska vara nöjd med sig själv!



Alla som känner mig, vet hur egen kär jag är i mig själv? haha (skämt o sido)
Nej men jag har aldrig tyckt att jag är ful? faktiskt inte, jag har dåliga dagar då jag känner mig rikigt ful, men aldrig har jag  verkligen tyckt det, jag tycker att jag är skit snygg, jag är riktig sexig!

Jag har alltid tyckt det, men ibland är det upp&ner.
Men dom två gångerna jag har varit ustatt för de jäkla sexuella brottet kände jag mig smutsig, kännde mig äkad, ful, ... Jag vill förändra mig, helt! Men inte nu, nejnej. Jag är så fin!! Jag hör det varje dag och jag blir alltid lika glad :D Jag älskar mig själv!!!! Jag tycker alla ska ta hand om sitt utseende, sig själv, sin kropp - att älska sig själv - då mår man bäst.
Jag har varit lite dålig på att ta hand om mig själv, men nu ska jag vara lite bättre på det hööh.

jag hade kunnat gå naken en hel dag så nöjd är jag med mig själv o min kropp ;) hihi.

Men det är inte lättaste vägen att gå, att känna sig så sexig, snygg,fin, söt som jag gör.
Fyfan, jag har känt mig som världens fulaste i många år, men jag har fått ett rikigt bra självförtroende efter mina överfall faktiskt. Jag insåg då att jag är en bättre person, jag är värd att lyckas i livet, jag är värd att leva igen,
jag tog tag i mitt liv, jag kastade knivarna, jag kastade alla minnen vad som hände dem nätterna, jag kastade allt och började leva ett nytt liv! Ibland kan jag känna, okej, det har hänt, jag blev utsatt, men jag hittade en väg ur, en väg som gjorde mitt liv ännu bättre!! och det är jag glad över..
Jag har förlåtet dom, jag har gått vidare, dom är sjuka, jag är inte sjuk. Jag har ju kastat allt, jag vill aldrig skära upp mina handleder igen, jag vill inte göra något mot mig själv... Jag skriver/pratar om det istället, för då mår jag som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0