kämpa på A♥

jag vet att du klarar detta!

Du kommer snart märka ur stark du egentligen är, du ska bara komma upp på backen, men jag lovar dig,
det kommer bli svårt, du kommer falla tillbaka, du kommer få så många bakslag, men du kommer klara det!
Jag klarade igenom det, jag klarade att ta mig till toppen titta nu? - jag mår så bra så!
Jag lovar att du kommer snart må bra igen, du måste kämpa, kämpa,kämpa,kämpa! Du kommer bli chokad över så stark du egentligen är... Du har så många som stöttar dig, jag är en av dom.
Vi älskar dig.
Jag gjorde detta för din skull, för att du ska bli frisk, för att du ska bli bra igen,
jag berättade allt för att alla ska kunna hjälpa dig,
jag gjorde det för din skull, bara din.

jag vet själv hur svårt det är, men vi klarar det.
jag lovar!

förlåt om jag gjorde så du tappade din tillit till mig, förlåt.
Men jag vet att detta var ett måste, jag vet att du aldrig hade klarat detta
utan att berätta, därför gjorde jag det... förlåt...:(

Hoppas att du kan förlåta mg!

Kommentarer
Postat av: Mandii

Du är bäst, Rebecka! och det är klart att jag förlåter dig. Jag älskar dig, och alla andra som hjälper mig genom mitt liv. - Ni har räddat ett liv, ni har räddat mig från ljuset. NI HAR RÄDDAT MIG!

2010-02-09 @ 12:17:07
URL: http://amandachoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0