En bra dag!



Har varit en spännade & bra dag idag på min apu!
- jag gillar det rikigt mycket!! :)
Det trodde jag faktiskt inte alls att jag skulle tycka om detta, men det är ju så underbart!

Hoppas att jag kan få sommarjobb där i alla fall :) Men tror inte jag vill jobba med detta som ett "varje dags jobb" jag vill ha med barn. . Eller jag vetinte? vill så mycket just nu!


Imorgon drar jag och mammi på lunch igen!!!! vi äter ute alltid, hööh.
Sen lämna in den jävla gpsen jag köpte till baby, - för han är världens bästa & för han skulle hitta mig...
men den var helt jävla störd så vi ska lämna tillbaka den...

Snart är det alla hjärtans dag, jag ska fira det med min babby, hoppas på något mysigt, :)
Jag har/ska köpa en sak i alla fall, ingen som vet, ingen som vet ;) hööh.

Nej nu ska jag sova, börjar 14.30 imorgon till 20,00 så :) Men fy jag gillar min apu plats!
godnatt!!


JUST DET HÄMTAR UT MIN ÄLSKLINGS KAMERA D300S IMORGON :D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Hej! Vore hjärtligt av dig ifall du kikade mitt senaste inlägg. Jag samlar pengar att ta med mig till SOS Animals i Spanien när jag åker dit i sommar och ska volontär arbeta i en månad. Allt du behöver göra är att klicka på länkarna <3 Alla som säger till blir även länkade av mig ifall de vill :)

2010-02-11 @ 19:55:15
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0