Du kanske inte är min längre....♥

.................men det betyder inte att jag inte älskar dig,♥
jag älskar dig, jag kommer alltid att älska dig, varje morgon, varje kväll, varje sekund.
Jag trodde inte det skulle vara så svårt att vara utan dig, men detta är något av det svåraste jag har gjort.
Jag lämnade dig, jag lämnade mitt liv..
Min fina flicka, jag saknar dig, alla saknar dig, du, det kommer alltid vara vi i vårat hjärta.
det är vi två, en dag kommer vi vara tillsammans igen.


050715, då du blev min, jag glömmer aldrig dagen du kom in i mitt liv,
jag glömmer aldrig min väntan på dig... Jag hade väntat hela livet på dig.
050715, då kom du till mig, 10.45 blev du min, papperna blev skrivna och du var min
jag glömmer det aldrig jag var den lyckligaste i världen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0