dax att investera nytt...

.... och det blir en ny kamera, ;)
en nikon d300!! avis eller vad? Kan tänka mig att ni är det ;)hihih.
Men sådan ska det bli i alla fall :) Ska se om jag kan åka o köpa en på söndag eller nästa vecka.
Men fyyy jag kommer fotta hela tiden, över allt. jippii!!

Så min bebis d60 kan slänga sig i väggen, funderar på om jag ska sälja den eller bara
låta den ligga och låta min lillebror ta hand om den :) jag är typ världens bästa syster?:)





Inte nog med att jag ska köpa ny kamera, imorgon kommer jag rensa ut alla mina saker som Diva har haft.
Eftersom jag inte kommer lämna iväg alla saker...Så kommer bland annat finnas JW schabrak & JW luva,
och massa annat ex lindor, träns, hjälm, stövlar, täcke m.m lägger ut massa bilder, sen är det bara till att skriva om ni vill ha något av det!
Allting kommer säljas billigt
!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-02-02 @ 17:57:52
URL: http://rajjarn.blogg.se/
Postat av: Dennis

funderar på om jag ska sälja den eller bara

låta den ligga och låta min lillebror ta hand om den :)



Du menar väll lillebror/KUSIN ?? :)

2010-02-02 @ 18:52:19
Postat av: beckie

SvDennis; Funderar fortfarande om jag ska sälja den eller om jag bara har kvar den..

Men du får lov att låna den när du vill kusin!

2010-02-02 @ 19:21:58
URL: http://rebeckaniilsson.blogg.se/
Postat av: Dennis

Tycker du ska sälja den. Kan du få in lite pengar extra pengar.

2010-02-03 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0