9 Feb!




Nu är det en ny vecka, helgen är borta, o snart kommer den nya...
o mitt hjärta har fortfarande inte läkt, det kommer aldrig läka.
Jag vill tillbaka till min diva, jag saknar henne så!!

Vi har med börjat på vår APU igår var det första dagen, det var faktiskt roligt!
Hoppas bara att det inte är lika lungt som det var igår, för lungt!! tiden gick verkligen sakta!!

Jag har beställt hem massa saker till min d300,
Nikon AF Nikkor 80-200mm ED f/2,8.
Skjutzoom
filterdiametern 77mm. 
Hård skyddsväska
Motljudsskydd 
Skylightfilter 
Polfilter

och nu väntar jag på att det ska komma med posten, jag betalade faktiskt bara 4600kr, plus portoavgift!
Så nu får jag väl åka och köpa d300s med, men vadfan! den kostar 18 om man ska köpa i affär, o 16 om man beställer, men fan heller kan man inte beställa den!!!

Nu ska jag gå upp, jag är ju som sagt ledig idag från APUn, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0