6 Feb! 1-dag kvar.



Vaknade tidigt idag så, måste upp och fixa mig eftersom Siri & Lousie kommer och fottar mig o diva vid 10.
Måste ju bli fina :) idag ska jag&baby inte göra något alls!
Jag ska bara spendera heeeeeela dagen tillsammans med Diva.
Eftersom detta är sista dagen tillsammans med henne, allra sista dagen tillsamans,
fy fan, helvete skit, mög. Hatar det. Jag vill inte mer!!!

Jag är rädd för att aldrig vakna upp, jag är rädd för att leva nu.
jag hatar detta. Jag vet att jag inte kan ta ett steg utan dig.
fan jag älskar dig, jag älskar dig såååå mycket.

Förlåt diva, förlåt förlåt förlåt förlåt. Fan, förlåt.
jag lovar att jag ska hälsa på dig!!
jag lovar att aldrig glömma dig!!!!!!
jag lovar att jag alltid ska titta på fotona på dig varje kväll innan jag somnar,
jag lovar att jag ska drömma om dig, jag lovar att alltid älska dig.
min fina diva, mitt liv är totalt över utan dig. oh.... jag älskar dig.


Igår var jag,baby,lasan,my,armir,sanra&tim i malmö för att fira lasan!
Vi spelade laserdom, men jag gav upp efter 1ronden eftersom små barns jävlarna är idioter,
o töntiga, o mesiga. gaaaah! Men roligt var det, och jag käkade mat för 216kr igår, öhöh.
Men gott var det, speciellde tahmat, så blev ris,stora räkor,cocosmjölk,wookade grönsaker..
och till det blev det 11 bitar suschi. muum säger jag bara!

Efter vi hade varit i malmö lämnade vi Sanra&tim och vi drog vidare till Lasan och krängde godis & såg film.
Så en bra helt bra fredag kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0