5 Feb! / 2dagar kvar...

Har vaknat för en stund sedan, ska upp och fixa mig, sedan ska jag in till skolan!

Ikväll blir det malmö med gänget, ska bli riktigt trevligt,
vi ska dra till laserdom och sedan vidare och äta middag :) - detta gör vi för att fira lasan! :D



dagarna närmar sig nu, har nog inte insett det helt än att det är faktiskt bara 2dagar kvar
jag har med mitt hjärta, bara 2dagar.
Fina flicka.

Jag vet att jag gör rätt nu, jag vet att hon kommer få så bra där uppe!
Men fan, jag kommer sakna henne..
Ush, mitt fina hjärta!

Jag hoppas att om några år är du hos mig igen, jag bara hoppas!
jag vet att chansen är lite, men ooh. Jag vill ha tillbaka dig om några år,
då jag vet att du kommer få det underbart hos mig igen...
älskling, fan förlåt. Du är bäst, du är hela mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0