11 Feb!



Har varit på apu hela dagen, mamma började 12 så jag åkte in tidigare, o hjälpte till det.
kan ju bara tycka om min praktikplats!! hoppas att jag får sommarjobb där :))

Vi åt frukost inne i stan vid 11, sedan vidare lite ärende,.... har fått min älsklings kamera, så innan praktiken satt jag o läste igenom hela boken, så nu kan jag lite om den i alla fall ;) jäkla massa inställingar... men tar väl ett tag o lära sig :) hihih. . Tur man har louise då till hjälp :P hööh.

Imorgon ska jag till älskling, har inte varit där på länge, så blir en hel helg där uppe :) hoppas jag har fått mina saker till kameran imorgon så jag kan använda den där uppe :) hihi.






jag känner mig jätte stressad?? men varför??

Kommentarer
Postat av: Malvaa

Vart har du apu :) ?

2010-02-23 @ 21:47:08
URL: http://malvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0