s..

Jag skriver detta brev till dig, till dig min vän.

Förlåt för jag sårade dig, för att jag gav upp våran vänskap, förlåt för att jag inte orkade stå ut med detta.
Jag är inte så, egentligen..Jag vill inte veta vad som tog åt mig, något gjorde så att jag sårade dig.
förlåt min fina vän.

Jag vill bara skriva, skriva ett långt brev till dig.
För jag älskar dig min vän.
i vått och tort, så är det vi.

Orkar du stå ut med mig? Orkar du finnas här för mig?
Tror du att du orkar ge vår fina vänskap en chans till?
Jag vet att vi ska vara vänner, jag vet att jag behöver dig.
Jag behöver dig för att vara lycklig. .
Jag måste vara din vän, din vän för att överleva.

Du och jag.. Så har det varit.
Jag är glad över att ha dig, ha dig så nära mig.

jag ångrar vad jag har sagt och skrivet, jag ångrar att jag inte har orkat stå ut,
men jag kan stå ut, för jag vet att du behöver mig, jag vet att du måste ha dina vänner. .
Jag lovar att du ska bli bra igen, för du är min vän.. du måste vara min vän.
DU är bäst, du är fin, du är så snäll, du är BÄST BÄST BÄST BÄST.
du är min kriga prinsessa, du har styrka av stål.
Jag vet det.
för jag är din vän,

jag är din vän..
Kan du förlåta? Eller?
jag finns här i alla fall, jag gör det.
förlåt.
förlåt.

Jag älskar dig min vän, min fina S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0