love


jag skulle precis, ta o skriva, skriva att brev, ett brev till kärleken,
ett brev som skulle skrivas, jag skulle skriva ett hejdå till kärleken..

Jag vet inte, jag vet fortfarande inte vad jag vill. .
Jag vill ge allt en chans, ett hopp..
Jag hoppas att det fixar sig, att du o jag kan betyda något för varandra igen..

Jag ville skriva hejdå till dig, till oss, till vår kärlek...
Jag sitter fortfarande och funderar, funderar på om det är värd att kämpa för?
För du verkar inte förstå, förstår att jag älskar dig!!

Vi saknar nått, nått som vi inte har mer.. Men vad? Vad saknar vi!?
Jag ställer denna fråga om om om igen, men jag får inget svar, jag kommer inte på något alls.
För jag förstår inte, varför vi har tappat allt?

Du säger att du inte har tappat något alls, alltså är det jag... Jag som har tappat nått..
Jag försöker komma på vad? Men jag vet inte.. Jag vet inte alls.

Jag orkar inte må såhär längre, inte alls. .
Jag är så nära på att säga hejdå, hejdå till oss, till vår kärlek..
Men jag vet inte om jag gör ännu ett misstag att lämna dig? lämna oss, vår kärlek..
Jag vill verkligen försöka fixa det, men det går ju inte.. Det är inte bättre precis?
du kanske tycker det, men inte jag...

Jag bara går och hoppas på att vi ska fixa allt tillsammans igen... du och jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0