love


vår kärlek är stark, vi klarar allt.

Jag längtar, jag längtar efter att livet ska börja igen, du jag, du jag o kärleken.
vi, vi tillsammans.
I snart 2år har jag varit med dig, dig min kärlek.
i både motgångar och framgångar.

i hopp om att klara oss, hopp om att klara kärleken,
hopp om att leva tillsammans.
hopp om ett lycklig liv.

Jag älskar dig min fina lilla prins, du är allt, allt jag någonsin har önskat.
Jag kan hata dig, jag kan älska dig.. Min kärlek är överfölld av ord, känslor, lycka, tårar.
jag är blandad i allt.

Idag är jag glad, nu har jag öppnat mig, helt för dig..
Nu vet du om allt, nu vet du hur jag är.. Nu vet du att jag inte är frisk..
Nu vet du , att jag vill dö, sluta leva, sluta skratta.. Sluta älska.
Men du får mig att inse, inse att jag är värd ett liv, ett liv med lycka, kärlek och stolthet.
Ja, du vet exakt allt nu.

Nu behöver jag inte sätta på mig min mask mer, nu kan jag gråta, nu kan jag säga nej,
nu behöver jag inte låssas vara glad längre, nu vet du.. Nu vet du sanningen om mitt liv..

Jag är glad, glad över att du orkar finnas här för mig, orkar hålla om mig, min fina johan.
min älskade lilla prins.

Nu är allt rensat mellan oss, det är vi två tillsammans.
jag behöver dig, dig för att överleva.
Mitt hjärta, min trygghet, min lycka. min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0