..

Nätterna har blivet dåligare och dåligare.
Förstår inte, har alltid kunnat somna hur lätt som helst,
bara lagt mig ner och somnat.

Nu är jag rädd för att blunda, för när jag öppnar mina ögon är jag rädd att "han" står precis vid mitt ansikte,
jag är rädd att jag ska se "han" klarare för varje dag..
Jag försöker få in i huvudet att jag bara inbillar mig det jag ser, jag räknat till 10,
sen är "han" borta.. men ikke,
jag känner vid min sida hela tiden, speciellt på mitt rum.. Vid hörnet, där står "du".
Jag vill inte ha "dig" i mitt liv..

Jag vet att "du" kommer skada mig, "du" har redan skadat mig psykiskt, jag mår så jävla dåligt.
Jag hatar det.
Jag vill inte att "du" skadar mig fysiskt.. Jag orkar inte.
Jag kommer inte orka.

Jag får ingen klar bild, du är bara lång och svart med vita ögon.
Varför kommer du i mitt liv nu?
varför?

inbillar jag mig?
hur får jag bort dig?

Snälla skada mig inte. ....
Gå inte in i min kropp.. Sluta sluta sluta. .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0