...


Nu känns allting så himla bra,
jag har äntligen kunnat öppna upp för alla igen, nu kan jag börja prata..

Igår ändrades allt, bara på en dag.. Jag som trodde det skulle ta en evighet.
jag är så glad igen!!!

Igår så berättade jag hela min historia, mitt liv, allt som har hänt,
allt som jag har varit med om, jag berättade alla misstagen, alla mina dumma snesteg.
Allt skit...
Jag berättade hela mitt liv från början. Dagen då allt vändes upp och ner.
Jag var så rädd under tiden att dom skulle tycka illa om mig, att jag inte var välkommen, att dom skulle hata mig,
att dom skulle tycka jag var dum i huvudet, att jag inte passade in mer.. Jag trodde dom skulle kasta ut mig
.
Men det gjorde dom inte, alla grät, jag ville gråta, men kunde inte..
Dom tycker verkligen om mig!!!!!!!! Dom tycker om mig ändå jag har varit ett psykfall,
ja dom tycker om mig, jag är glad att jag äntligen har berättat.. För nu behöver jag inte sätta på mig en mask och låssas om mitt liv, att jag lever perfekt.. Så som dom trodde innan..

Jag fick höra hela tiden hur värdefull jag är för dom, för alla.
Dom sa hur glada dom var över att jag och johan träffades, att vi lever tillsammans.
Jag berättade alla motgångar jag o han har, & har haft. Alla problem, som vi har fixat..

Dom tycker om mig sååå mycket, jag var så rädd om dom fick reda på att jag har varit en sådan person innan att dom inte skulle tycka om mig, men det gör dom..
dom kommer aldrig kasta ut mig.. jag är en i familjen!
Jag är så glad..
Jag är jäklar i det glad.

Jag har världens bästa familjer <3

Nu kan jag gråta, skrika, lägga mig ner o gråta.. utan att dom tycker att jag är konstig, för nu vet dom
sanningen, sanningen om allting!
jag behöver inte skämmas.
Jag är glad igen!

Äntligen har jag kunnat öppna mig för mina närmsta, nu kan jag prata om problemen, nu ska jag prata med mamma.
för jag klarar detta nu, för jag är stark!
jag älskar livet!

Det känndes så skönt igår, kändes som allting föll från mina axlar, ja.. Jag är fri, så känns det.
Nu behöver jag inte ljuga mer, nu behöver jag inte låssas.. dom älskar mig för den jag är..
jag är så glad igen.
dom tycker verkligen om MIG!
ändå alla misstag och dumheter jag har gjort i mitt liv,
ändå jag inte har samma tro som dom, så älskar dom mig,
ändå jag inte lever så som dom, så älskar dom MIG!
jag är lycklig.

Ja, jag älskar livet.
Nu ska jag leva, jag hoppas att jag har kvar lyckan länge nu!


ja jag är värdefull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0