..


jag håller på att tappet greppet om livet, jag tappar det helt..
Hjälp mig upp någon gång.

Jag orkar inte andas, jag vill leva, leva igen.



Jag var nära på att göra mitt livs misstag åter igen,
åter igen höll jag på att snubbla över kanten,
det fanns så många saker som sa nej nej nej nej. . Men jag ville pröva,
se om det funka.
Nej nej nej nej.. Jag är glad att jag drog mig ur, glad över att jag drog, drog iväg.
Jag ville inte göra mitt liv totalt värdelöst, det kan bara bli värre.

Jag är fortfarande orolig över att jag kanske snubblar över nått igen, o vill pröva,
jag vill pröva alla misstagen om om igen.

Jag älskar dig, jag älskar dig mer än mitt liv.
Bara när vi är vänner..
jag vill att våra stunder ska vara så mycket bättre.. Bättre, med kärlek och trygghet.
Jag vill inte leva utan dig, du är mitt allt.
Jag är glad, glad över att vara din. Min fina pojkvän, som snart blir sambo.

Jag blir sjuk över detta.. Kan inte tro att det är sant, det är så underbart.
Så fint, jag tror vi klarar detta.
Bara vi vill.
Jag tror på oss.
på vår kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0