..


Jag ska, jag ska försöka leva, försöka se det lyckliga i allt, men vad är det som är lyckligt?
Jag kan inte säga längre att jag är lycklig över allt jag har..
för inom mig känner jag mig tom, tom på kärlek, känslor..

Jag saknar att kunna leva, saknar att kunna se dig i dina fina ögon, pussa dig på mulen,
få sitta brevid dig i boxen, se dig äta, se dig busa ute i hagen med dina vänner.
Sen kommer mina tankar åter igen, saknar du mig? minns du vad jag har sagt i alla dessa år?
vet du att du tillhör mig? vet du att mitt liv inte fungerar utan dig?
vet du att du är hela mitt liv?

Jag klarar inte dagarna utan att gråta, jag klarar inte av att se när alla andra är glada,
jag vill vara glad, jag vill må bra igen, jag vill må bra igen, så som jag gjorde när du fanns vid min sida,
jag älskar dig diva, jag älskar dig mer än något annat på denna jord, jag älskar dig,
jag älskar dig så myyyycket. Du är hela mitt liv, jag vill inte leva ännu en dag i sorg och förtvivlan..

DU tillhör mig egentligen, jag gjorde bara ett misstag, ett misstag att släppa dig!!!
Jag måste få tillbaka dig, jag måste ha dig här igen, jag måste kunna få tillbaka dig,
jag gjorde ett jävla misstag :'( ett misstag jag måste ångra i hela mitt liv,
diva, kom tillbaka, sluta leva där uppe, kom hit, hit till mig,
jag lovar dig, jag lovar att ta hand om dig, jag lovar att göra allt för dig!! jag behöver dig för att leva.
Snälla, sluta trivas där uppe, gör alla duma saker så dom slutar gilla dig, sparka ihjäl någon, döda någon!
det är vad jag skulle ha gjort för dig..
Snälla kom, kom hit igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag dör snart om du inte kommer.

JAG GJORDE BARA ETT MISSTAG :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0