..

Jag har inget liv här på denna jord, jag har ingen kraft kvar, för att klara flera år till, utan dig vid min sida.
utan att få känna den känslan jag hade med dig.
Jag saknar dig, jag saknar dig sååå mycket. . Min lilla fina älskling,
jag älskar dig, jag älskar dig så mycket.

Jag ångrar mitt beslut, jag ångrar vad jag gjorde mot dig, mot mig, mot oss,
jag ångrar att jag gav upp, upp allt..
jag ångrar att jag slutade att lyssna på mitt hjärta, jag ångrar att jag bara gjorde alltså fel.
jag älskar dig min fina diva, jag älskar dig, min fina prinsessa!
Låt oss få ses en dag snart, låt mig få pussa på dig igen, låt mig få känna den känslan jag hade med dig, bara en gång till..
Låt mig få säga att du är min igen, jag kan inte leva mer, jag kan inte leva ett liv utan dig. . ¨

min älskade diva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0