..



jag vill inte att du förlorar dina vänner pga mig, jag vill inte att du ger upp din vänskap med alla pga mig,
jag vill att du ska välja själv, vilket du vill leva, hur du vill leva, med vem..
Jag är med dig på alla sätt och vis, du vet hur jag fungerar du vet hur jag är som person.

Du vet vad jag hatar du, du vet vad jag gör vad jag säger om något är fel, eller om något känns fel.
Du vet att jag inte tar något skit från andra, du vet att jag slår tillbaka om det behövs.
Jag måste skydda mig själv, för du hjälper inte mig? du står bara i bakgrunden o tittar..
du vill inte lägga dig i, men vet du vad jag hade gjort om det hade varit DU i den sitsen som jag var i,

jag hade skyddat dig med mina egna armar, jag hade skyddat dig med hela min kropp, ingen skulle ha få skadat dig, ingen, ingen skulle ha fått röra dig! Jag hade tagit alla smällar, jag hade tagit allt det psykiska, inte du,
för jag vill inte se dig må dåligt.

Detta var din vän, din vän som gjorde såhär mot mig, jag fick skydda mig själv, hela tiden, hur länge tror du att jag orkar? orka stå emot allt skit snack, snart vill jag ge upp, snart vill jag bara skita i allt, för jag orkar inte kämpa emot allt jävla skit, jag orkar inte stå emot alla ord som kommer, jag orkar inte mer.
Jag vill bara känna att du skyddar mig nån gång, bara en ända gång, säga ifrån när något är fel, när du ser på mig att jag mår dåligt, när jag bara egentligen vill börja gråta mitt framför alla... du gör ingeting? du bara står o tror att jag ska klara av det...

jag vill inte visa alla att jag är den som verkligen tar åt mig, jag är inte den personen, jag är bra på att visa att jag inte mår dåligt, att jag är hur glad som helst fast jag egentligen vill gråta..
Jag vill inte att du ska förlora alla dina vänner pga mig, för att dom o jag inte kommer överrens, för att vi är helt olika på allt, det är bara du som vet hur jag är. .
Det är du som vet hur jag fungerar. . Jag vill inte att du ska förlora vänner pga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0