..

jag ger inte upp, jag vill inte sluta kämpa.
just nu är mitt liv ok, helt OK! Det var längesedan jag kunde säga OK, det är inte perfekt, inte heller dåligt. Men det är inte bra iheller, men det är på godväg, helt perfekt godväg.
jag vill älska livet lite till, snart kommer jag älska livet igen.

Men snart kommet säkert ett bakslag till, då måste jag orka, orka kämpa mig upp igen.
Jag vill säga åter igen, jag vill älska livet, jag vill leva mitt liv, med dig, med oss, med mina fina vänner,

jag vill inte ha äckliga tankar om livet, om mig, om dig, om oss.. Jag vill ha mina fina underbara tankar..
Inte detta, men jag lovar. . Utan att tveka, jag är tillbaka, snart ge det tid och jag kommer stå upp på mina egna ben, jag behöver bara tid & ork snart är jag tillbaka.

och jag är glad, glad över att jag kan säga att jag mår OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0