.



vad gör jag för fel?
Jag försöker och försöker...

Hur många chanser ska det ta? hur länge ska det ta för oss att inse våra problem?
NÄR SKA DU INSE ATT JAG MÅR SKIT KASST? när ska du inse att du inte hjälper mig,
du hjälper inte mig alls, du slänger skit hela tiden..
jag kan inte vara glad hela tiden, jag kan inte vara lycklig vid din sida,
jag försöker, jag försöker hela tiden..

tro mig, jag försöker. Jag försöker så jäkla mycket!
men jag kan inte vara någonting just nu mot dig. .
knappt din flickvän ? varför?

vad gör vi för fel egentligen?
kastar skit på varandra.. Jag försöker vara en bra flickvän, jag försöker vara den bästa du har haft.

När ska du inse att detta inte kommer funka om vi fortsätter såhär, när ska du inse att vi har problem som vi knappt kan fixa.. jag försöker och försöker.. men jag får aldrig något tillbaka..
om du läser detta nu kommer du både bli jätte arg o sur.. o inte vilja prata?- varför?

för jag säger sanningen, sanningen om alla våra problem?

jag vet inte, jag försöker i alla fall,

ännu en natt med tårar, ännu en sömlös natt, hur länge tror du jag orkar? hur länge tror du att jag ska kunna stå ut med våra problem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0