,,



Åter en hemsk natt, sätter på film på datorn o tittar, försöker vara trött, men när filmer sluta kommer alla tankar,
alla sådana tankar jag inte borde tänka.
varför jag? varför igen?

Jag tittar på min mobil, skickar sms, väntar på svar, men jag får ingeting, inga svar. .
jag vill gråta, jag vill gråta, jag känner mig så ensam, jag känner mig så totalt bortglömd..

jag vet att jag har personer runt om mig, jag vet att dom finns där ute.
men mina känslor kopplar ingeting.. .Jag är totalt dum i huvudet.

Min önskan är att kunna åka ifrån denna värld.. Sluta såra alla människor,....

jag vill kunna älska åter igen, jag vill kunna säga jag älskar dig utan att tveka.
jag vill kunna leva utan att tveka om jag borde.

jag vill kunna känna mig som vilken människa som helst,

det är något där ute, någon som sätter stopp. .
något som säger åt mig att backa bakåt, att stanna där jag är nu.
jag vill leva, jag vill vara lycklig, jag vill kunna göra vad jag vill, jag vill kunna vara den person jag var innan.


åter igen, leva eller inte leva, allting lutar sig att inte leva... förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0