.


Det har börjat om, mitt liv har börjat igen, jag är tillbaka till ruta ett,
där jag stannade, där jag bara satt, där jag inte kunde le eller skratta, då jag var olycklig.
jag är tillbaka till de liv jag inte vill leva,
jag vill inte leva som innan.

mitt liv som innan vill nog ingen leva, jag vet att jag inte orkar en längre tid,
jag är rädd för att dö, jag är rädd för att leva...
Jag vill inte leva i värld där man är rädd... Jag vill kunna känna som jag kände innan..

jag är tillbaka till ruta ett åter igen, jag vill kunna säga att jag aldrig kommer ge upp, jag kommer kämpa till sista andetaget. .
jag vill kunna kämpa tills jag vet att jag inte har sviket någon.

jag orkar inte, jag orkar inte leva, jag orkar inte se i någons ögon och öppna upp, jag försöker gömma allting i mitt hjärta, men snart orkar jag inte mer.. snart kommer allting komma upp, o jag är rädd att jag kommer göra något dumt då.

jag är rädd för att verka löjlig, jag vet inte vem jag är? vem är jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0