d.

kommer du ihåg vårt första möte? du och jag? kommer du ihåg när jag hoppade upp på dig första gången?
- det jag kände var kärlek, en stark kärlek mellan dig och mig.
en känsla jag aldrig har tappat, en känsla jag kommer bevara med mig hela livet.

Idag är den en svår dag, du vet, du kanske minns att jag gick ut till dig? satt där och kolla på dig,
pussa på dig och sa att jag älskade dig, kanske du minns dom orden?
Minns du?
jag hoppas.

jag vet att du verkligen har det jätte bra, men ibland önskar jag att du saknade mig, att du bara kunde komma till mig igen, så vi kunde vara tillsammans hela tiden, som förr.
fina lilla d, ta mig tillbaka ♥

jag orkar inte leva ett andetag längre utan dig, jag hoppas på att varje morgon att du ska stå kvar i stallet,
så att jag kan krama om dig,

ibland drömmer jag, att när jag kommer ut på morgonen att du står där, i stallet, i din box, jag ler o springer fram till dig och kramar dig hårt, jag kan känna känslan jag får, jag kan känna tryggheten..
jag gråter, jag gråter så mycket.. över att du har kommet tillbaka till mig,
jag gråter för att vi fick en andra chans. . tillsammans.
men jag vet, detta kommer aldrig hända, för varje gång jag vaknar upp blir jag lika besviken,
varje morgon när jag har drömt denna dröm så tappar jag hoppet om livet. .
jag vill att du kommer tillbaka så vi kan vara tillsammans igen, min fina lilla Diva,
min älskade diva, förlåt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0