D..


Jag förstår inte hur jag kunde göra sådant misstag?
Mitt barn, mitt liv, min framtid var du, du var min fina lilla bebis som jag älskade.
Min fina Diva, om jag förstod varför jag gav upp?

Jag förstår inte vad som hände, vad det var för människa i mig? Som fick mig att sälja dig,
sälja mitt liv, mitt liv, min själ..
Jag kunde inte gråta när jag släppte dig i hagen, jag kunde bara le. . Varför? VARFÖR GRÄT JAG INTE?
varför hade jag ett leende på läpparna?
vad var det för människa i mig? vem tog bort "mig" o hoppade in i min kropp?

Jag är så jävla rädd för att leva utan dig, jag är så jävla rädd..

Jag kommer inte kunna se dig i ögonen igen, för mina tårar kommer falla,
jag kommer inte kunna stå vid din sida för då kommer jag svimma,
jag kommer inte kunna säga att jag älskar dig, för då kommer jag krossta mitt hjärta ännu en gång.
Älskade finaste hästen, jag älskar dig!

Förlåt. Förlåt. Jag gjorde ett misstag, jag lät den människa som var i mig, ta bort dig från mitt liv,
jag lät den människan göra mitt livs misstag.
Om jag får en chans till,
en chans att få tillbaka dig, då hade jag tagit den..

Jag fick chansen att älska en häst, att hitta livet igen, jag fick chansen att få känna på äkta kärlek för första gången,
jag fick chansen att känna en trygghet som ingen annnan har känt.
Min älskade häst.
Tror du på ett liv efter döden? Tror du på ett liv med mig?
Om du tror det, så går jag vidare nu, kan du möta mig? Jag kan vänta på dig,
du kan ta din tid här på jorden,... Men jag ger upp i alla fall.
Jag klarar inte av dagarna utan dig, jag klarar inte gå upp för jag vet att jag inte har något att leva för.


VARFÖR GJORDE DENNA MÄNNISKAN SÅ JAG GJORDE MITT LIV TOTALT VÄRDELÖS? VAD FAN VAD DET FÖR MÄNNISKA I MIG.. den mäniskan är den jag kan döda!
Döda så jävla mycket, den jävla människan får inte komma in i min kropp igen, för jag vet att det var inte jag som var gjorde detta. . Det kan inte vara jag..
Jag som lämnade min häst, jag som gav upp.

Minns inte hur jag var som person? JAG GAV JU ALDRIG UPP. Det fanns många gånger jag ville lägga mig ner o dö, bara ville gråta. . För vi två kom inte överrens, men jag visste, "detta är en dålig dag, imorron gör vi detta bättre" ..
Jag gav aldrig upp, så vad var det för människa som fick mig att ge upp?Alla som känner mig, vet ju att jag aldrig är en människa som ger upp....

Mitt finaste hjärta, tro mig... Jag älskar dig, min sorg kommer aldrig kunna sjunka..
älskling...du kommer förbli mitt liv..

Säg till när du är redo, då är jag redo, redo att lämna jorden, leva med dig, vi två för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0