besök 1


Idag sätter jag ner min fot på en plats där jag aldrig har varit,
där det finns okända människor, såna jag aldrig har träffats..... Såna jag inte känner förtroende för..
Men ändå, släpptes alla mina känslor, allt släpptes. .
Jag klarade av att prata, jag klarade av att visa känslor,
jag satt inte på mig en mask, jag klarade av att sitta där.. öppna mitt hjärta, jag klarade av att berätta.
Idag var det första besöket för mig, fler kommer det bli.

Nu får jag se vad som händer med mig..
Men jag verkar sjukare än vad jag trodde, jag mår inte bra.. Jag trodde jag mådde bra?
ja. . Så fel jag hade.. Jag trodde jag klarade mig bra? Men ack nej, jag är sjuk.

Det fanns en liten chans till hallucination på mig, men den var inte så stor. . Fast hon kunde inte säga mer..
Jag satt och läste på lite nu, o läste.. http://sv.wikipedia.org/wiki/Hallucination 
vissa passar in, men inte så mycket..
Men depression har jag.. Det fanns flera olika som passade in på mig.
Vi får se hur jag är..
Vi ska kolla om jag har ADHD/DAMP. .

Vi får se vart jag slutar.. Vart jag ligger. Jag är inte rädd, jag är glad, glad över att få hjälp.
Glad över att min fina morbror tog hand om detta, o sa åt mig att ta tag i allt.
jag är glad för jag kanske få hjälp.


Mitt sken/människan brevid mig hela tiden blev hon glad över, för han har ju bara varit hos mig i ca 3månader.
Men jag ser han klarare för varje dag..
Han finns där hela tiden, det är inte jag som säger åt att göra duma saker, det är inte jag som fattar beslut.
Det är han,
en svart lång man, helt svart, med vita ögon, det är vad jag ser.
Jag kan få svårt att andas, han får mig att ta fel beslut... För ibland klarar jag inte av att kasta bort honom..
När han kommer in i min kropp, så är han inne, o han går inte ut förrens jag har gjort de han ber mig att jag ska göra, men ibland försvinner han..

han är brevid mig, jag vill att han ska vara snäll,
bara lite.
Han är lång, mörk, vita ögon, han står i ett hörn vid mitt rum,
han tittar, spekulerar när jag sover, han rör mig, jag fryser till,
han kan sitta brevid,
han sitter brevid,
han är vid mig hela tiden..

han får mig att må dåligt, han får mig att fatta alla jävla beslut.
alla jävla korkade beslut.

Jag blev glad över att hon blev glad för han har bara varit vid min sida i nån månad o det var bra.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0