today, tomorrow, forever..

Ändrade planer, nu sitter man själv på J's rum, han o hans mor åkte till banken nu, så ja.
Jag får väl sitta här själv ett tag för kl 1 åker dom vidare till mäklaren, men då ska jag hem i alla fall.
Jag har ingen aning hur mitt liv ser ut 2010, mer än att jag tror det kommer bli bra :)

18år redan, ett underbart förhållande, snart bor jag väl inte hemma, gått ut skolan, jobb..
Känns som om man låter som en 40åring..

Men jag är rädd att jag tar allting för givet här i världen.
jag är rädd för att bli äldre, jag är rädd för varje år som går & som kommer.
jag är rädd för vad som händer om nått år.
jag är rädd för att leva.
ingen vet hur mitt liv ser ut om 3år, jag kan bara hoppas på att jag lever de liv jag vill leva.
mycket kan hända, mycket förändras, jag får se, hur allting ser ut.

Jag vill inte ta något för givet, jag vet att jag gör det, tar allting för givet ibland.
inte bara livet, pojkvännen,familjen,min häst,vänner. . . allt.

jag vill bättra mig..


nästa år kommer bli bra, nästa år är jag vuxen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är redan vuxen. Man ska vara stolt för den man är, sådanna som vågar vara sig sälva är ärligheten själv. St å på dig, jjag älskar dig precis som du är...................... Mamsen

2009-12-21 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0