över glad dag.

Har haft en väldigt bra dag idag faktiskt!
Första julafton jag har sett fram emot :) Det var så mysigt, och jäkligt härligt!
Min mage är så stort nu, us. Så mycket mat & godis!
Är så trött.

Har fått så himla mycket fina saker av min familj och släkt :)
tack tack för alla paket :D Så himla fina!
Ska lägga upp bilder någon dag, ska försöka hinna i morgon eller nått.
Har så mycket att göra just nu.

Imorgon ska jag försöka gå upp kl 8 rida och fixa i stallet så vi kan filma Diva.
Sen ska jag fixa mig, sedan vidare hem till min baby!

Nu ska jag försöka sova, är inte speciellt trött men måste (a).

Så godnatt hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0