mitt allt, mitt hjärta, mitt liv

jag älskar dig, mest av allt på denna jord.
i 4år har jag bara fokuserat på oss,oss två, att jag inte ens vet hur jag som person utan dig.
hur ska jag klara av att andas?
hur ska jag klara av att skratta?
hur ska jag klara av livets hårda väg utan dig?

jag har sagt i 4år att jag aldrig ska sälja dig, att jag aldrig ska ge upp dig!
fan att jag aldrig håller löften, du är mitt liv.
Och hur ska jag då överleva om du inte finns vid min sida?
hur ska jag kunna ta ett ända steg utan att falla?
kom ihåg, detta gör jag inte för min skull, om jag hade fått välja,
då hade du bara varit hos mig, hela tiden.
men jag måste sluta tänka på mig själv, och tänka på dig,
vad som är ditt bästa, o inte mitt.. Jag tror detta kommer bli ditt bästa,
jag tror detta kommer bli bra, tiden läker alla sår...- eller inte.
När du inte finns vid min sida mer, då kommer mitt hjärta gå i tusen bitar..
jag vill inte veta hur jag kommer bli, hur allting ser ut utan dig.

jag älskar dig, kommer alltid att älska dig. ♥
min fina häst, för mig kommer du alltid vara min... minbästavän,minälskling,minprinsessa,minflicka,mittliv.♥





glöm aldrig bort mig, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0