inget varar för evigt. .

Ingeting varar för evigt...
men låt mig minnas alla stunderna så länge jag lever..

Jag vill ta vara på varje sekund med dig, jag räknar våra sista dagar tillsammans.
vad ska jag göra utan dig? hur ser mitt liv ut utan dig?
jag vågar inte planera mitt liv längre, hur ska jag överleva?


jag hoppas hela tiden att ingen vill ha dig, men jag vet att jag måste göra det för din skull nu,
jag måste släppa taget om dig, jag kan inte hålla fast dig längre.
min fina älskling, låt min kärlek finnas hos dig så länge du lever, glöm inte bort mig,
låt våra minnen finnas kvar
.
Jag vill inte ta ett steg utan dig, jag älskar dig så mycket.
fina diva, jag kommer alltid vara din, jag kommer inte finna någon annan.
vi är som handen i hansken (som jag använde i varje ordval när jag gick i 7an),
vi två har samma personlighet, båda är envisa, diviga, bitchiga, jobbiga...
vi hör ihop.

jag kommer inte lämna bort dig till någon som inte kommer älska dig lika mycket som jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0