humöret är inte på topp nu.

börjar fundera ännu mer ifall allting är rätt vi/du/jag gör.
Allting har gått så jävla snabbt,liksom oh.
får ont överallt bara att tänka vad som händer om några månader.

jag är irriterad på allting just nu, allt.
ljud,röster, musik, prat.. allting oooooooooh.
Jag blir sur över brus i telefonen, blir sur om någon bara tar på mig.
Fyfan vad jobbig dag! Jag hoppas på en bra dag imorgon!

Liksom ooooh, det är så mycket, liksom oooh. Jag vill bara skriva skriva skriva,
jävla fuck alltså.
Ingeting har hänt, men ändå är allting så jävla svårt och jobbigt.

Orkar inte bry mig, nu ska jag stänga ner denna jävla lilla datorn och sova,
men jag kommer bara glo på tv, oooh. jag orkar inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0