Home and party!!

Nu är jag redo för party ikväll med baby och hans vänner :)!
Jobbet gick bra idag, jobbade bara 30min höhö. Dock hade jag, patrik & vår handledare snöbollskrig, sedan drog vi hem! härligt jobb eller vad? Fick ju 300spänn idag utan att jobba alla timmar! i like ;)

Vid 3 kom en ny häst i stallet, eller ja. Den ska stå här i 10dagar eftersom Nina & hennes sambo skulle till Stockholm! Så den fick stalla in sig här hos oss :) Otroligt fin, avis helt klart!

Nu är jag helt redo till att festa, 20års fest ikväll :)!

mycket snö, så vi kunde inte hitta några skräp på gatan!


På väg hem från jobbet, det var vår sista dag med!
Så nu ska jag inte jobba mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0